W40K Dawn of war

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Odpovědět
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

rozbehol si W40K Dawn of war? ako?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Takže základ: DicectX9.0c.
Pro WinXP použij nejnovější SFFT driver.
Pro Win9x použij poslední evolution, se starými mi to dělalo artefakty.
Použil jsem normálně 3D-analyze v2.31.
Moje parametry:

V okně Pixel and Vertex shader jsem dal:
Force max pixel shader version 1.1
Skip pixel shader version 1.1,1.4,2.0
Force low precizion pixel shader.

V okně Hardware limits jsem dal:
Emulate HW TnL caps
Emulate other DX8.1 caps

V okně Remove stuttering jsem dal:
performance mode

V okně Anti detect mode jsem dal:
Shaders

V okně Z-buffer jsem dal:
Force 16-bit z buffer (without stecil)
----------------------------------------------------------------------------
Vendor ID= 4098
Device ID= 20812 (takže emulace RAD 8500) .

Takhle mi to šlo, tyhle nastavení použij jak pro config, tak pro samotný W40k. A začni 800x600 16bit všechny detaily na LOW(pro začátek).

Pokud máš lepší CPU, nevipadá to nejhuř a výkon na úrovni. Když je tam hodně jednotek na jednou, jde to dolů, ale je to furt slušně hratelné.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

@XAN:
je nutne davat tam tie pixel shadery? hra by mala bezat aj bez nich..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

ps47 - to má být asi jinde.....
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Oblak: Odpověď je na správným místě, ale celej tenhle problém by se měl řešit jinde :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no jo,sorry.ale pre dva tri offtopic odpovede snad neumreme,alebo ano :P
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

ne :D
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

ostrý pohled.....už jsem zticha...POMOOOOOOOOOOOOOOC
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

hehe.alebo ako z dvoch troch OT dostaneme deset OT :lol:
mimochodom,valve mi odblokovalo ten cd key na HL1,asi to niesu az take svine ako som si myslel (ked uz OT,tak poriadne :twisted:)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

... jsem to splitnul. Ještě by někdo začal rejt, že máme zas*anou mísu ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Mělo by to jít i bez toho. Ale takhle to používám, a jde mi to. W40K je stejně DX7 a shadery neviužije, je to jen taková drobnost protože Rad8500 shadery má. Mělo by to takhle fungovat, jestli ne, tak jsem ještě něco měnil v těch ini, co jsou ve hře, ale už jsou to 2 měsíce a nepamatuju co. Případně ti je můžu postnout.
:roll: OT to tam rozhodně bylo, ale já jen odpovídal na otázku :roll:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Tady už to OT není a navíc je to mimo moji kompetenci :-) Ať si to ps47 promaže, jak uzná za vhodný :wink:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

:lol: :lol: :lol: ok.
XAN,dik za info,asi to vyskusam,keby nieco ozvem sa :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

takze vyskusane,funguje to takmer uplne bez problemov (az na par malych chybnych textur na vozovkach),staci ked do 3da dam:
Emulate HW TnL caps
Emulate other DX8.1 caps
Vendor ID= 4098
Device ID= 20812

nic ine netreba..som prekvapeny ako pekne to ide..

Obrázek

Obrázek

Obrázek
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět