W40K Dawn of war
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Takže základ: DicectX9.0c.
Pro WinXP použij nejnovější SFFT driver.
Pro Win9x použij poslední evolution, se starými mi to dělalo artefakty.
Použil jsem normálně 3D-analyze v2.31.
Moje parametry:
V okně Pixel and Vertex shader jsem dal:
Force max pixel shader version 1.1
Skip pixel shader version 1.1,1.4,2.0
Force low precizion pixel shader.
V okně Hardware limits jsem dal:
Emulate HW TnL caps
Emulate other DX8.1 caps
V okně Remove stuttering jsem dal:
performance mode
V okně Anti detect mode jsem dal:
Shaders
V okně Z-buffer jsem dal:
Force 16-bit z buffer (without stecil)
----------------------------------------------------------------------------
Vendor ID= 4098
Device ID= 20812 (takže emulace RAD 8500) .
Takhle mi to šlo, tyhle nastavení použij jak pro config, tak pro samotný W40k. A začni 800x600 16bit všechny detaily na LOW(pro začátek).
Pokud máš lepší CPU, nevipadá to nejhuř a výkon na úrovni. Když je tam hodně jednotek na jednou, jde to dolů, ale je to furt slušně hratelné.
Pro WinXP použij nejnovější SFFT driver.
Pro Win9x použij poslední evolution, se starými mi to dělalo artefakty.
Použil jsem normálně 3D-analyze v2.31.
Moje parametry:
V okně Pixel and Vertex shader jsem dal:
Force max pixel shader version 1.1
Skip pixel shader version 1.1,1.4,2.0
Force low precizion pixel shader.
V okně Hardware limits jsem dal:
Emulate HW TnL caps
Emulate other DX8.1 caps
V okně Remove stuttering jsem dal:
performance mode
V okně Anti detect mode jsem dal:
Shaders
V okně Z-buffer jsem dal:
Force 16-bit z buffer (without stecil)
----------------------------------------------------------------------------
Vendor ID= 4098
Device ID= 20812 (takže emulace RAD 8500) .
Takhle mi to šlo, tyhle nastavení použij jak pro config, tak pro samotný W40k. A začni 800x600 16bit všechny detaily na LOW(pro začátek).
Pokud máš lepší CPU, nevipadá to nejhuř a výkon na úrovni. Když je tam hodně jednotek na jednou, jde to dolů, ale je to furt slušně hratelné.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Mělo by to jít i bez toho. Ale takhle to používám, a jde mi to. W40K je stejně DX7 a shadery neviužije, je to jen taková drobnost protože Rad8500 shadery má. Mělo by to takhle fungovat, jestli ne, tak jsem ještě něco měnil v těch ini, co jsou ve hře, ale už jsou to 2 měsíce a nepamatuju co. Případně ti je můžu postnout.
OT to tam rozhodně bylo, ale já jen odpovídal na otázku 




