Digital SLI

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 5 , čili VSA-100

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Odpovědět
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Digital SLI

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Tak poslední dny jsem hrál HALO s mou V5. Bohužel jsem zjistil, že hra je trochu nestabilní, ale že je mnohem stabilnější, když dám single chip mode. Výkon ale šel samo. dolu. Tak jsem ještě zkusil SLI ale vypnul jsem to digital SLI. Stabylitě to sice nepomohlo, ale na můj vkus sem měl tak o 5 fps vyžší framerate. Tak se tu chci zeptat, jestli má digital SLI vůbec smysl a jaké jsou vaše zkušenosti na jeho dopad na výkon.
Btw. Nevíte co s tou stabylitou, jedu teď 640x480 místo 1024x768. Seká se to jen, když se odrážej kulky od štítu, hlavně od Chiefa. Oběví se chyba, která v SLI zatuhne systém, ale v single se to přes ní dostane.
Jedu win98 a poslední Evolution driver. S tím podle nich nejvhodnějším X3dfx 1.07 si to ani neškrtlo.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Jiný driver (třeba AM) jsi nezkoušel?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

len dodam ze problemy so stabilitou som mal aj ja (nahodny hardfreeze).nepohol som s tym..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Teprve zkusim, ale je už docela starej ne?
Odpovědět