Wheel of Time - V5 FSAA 2x screenshots (1MB total)

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Odpovědět
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Wheel of Time - V5 FSAA 2x screenshots (1MB total)

Příspěvek od no-X »

Voodoo 5 MAC, AM3.1 R6, FSAA 2x, LOD (drivers) -1,75, LOD (game) -2,25, MIP map dithering...

Jsou krapet tmavý, budu muset ještě nastavit o 0,1 vyšší gamma c. pro screenshoty :-)


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Co říci, prostě nádhera. Zas to potvrzuje můj názor, že Voodoo5 má uplně vynikajcí obraz. Kam se na to hrabe GeForce.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

tady jde vidět krása AA :)))
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Krasa, bohuzel hra me moc nenadchla..:-/ BTW> no-X, zkus V5 v 1600x1200..
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ren píše:Krasa, bohuzel hra me moc nenadchla..:-/
Dohráls to do konce? Jen by mě zajímalo, jestli množství kouzel a otížnost monster bude i nadále expandovat :-). Tzn. jestli budu pět minut běhat kolem monstra v kruzích, než najdu kouzlo, který na něj nějakým způsobem účinkuje :lol:

Ren píše:BTW> no-X, zkus V5 v 1600x1200..
Zkusit můžu, ale já radši vyvážený rozlišení i FSAA :-) Možná zkusím taky 1280*... s FSAA, Undying mi takhle šel na V5 ještě hratelně.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvek od Hladis »

Tak tady budu tvrdě oponovat. Nevím proč se zde rozplíváte nad krásou obrázků z V5500. Pravděpodovně je to pod Glidem v 16 bit. Takže - jako u všech Unreal Tournament engine her vypadá 16 bit pod Glidem lépe než 16bit na Radeonu či GF o tom není sporu ,ale asi jste nezkoušely zapnout 32bit + 32 bit textury. A hle - obraz proti 16bit Glide je více kontrastní, efekty a textury mají plynulý přechod barev atd... Takže nevím co je na tom tak hezkýho. Pro rejpaly na GF2 GTS to jelo v 32 bit. jak po másle a na systému na kterým to jel pravděpodobně i no-X není AA problém. Takže prrrrrr s těmi superlativy.

Ad AA. No když si všimnete ,tak UT engin má dobrý engine i co se týče tohoto. Aliasing je tam totiž dosti nízký a to i tím jak jsou udělány modely objektů a i způsobem použití barev. V rozlišení 1024x768 je A dost nízký a zapnutí AA 2x je skoro nepostřehnutelné. Jedině na přiblíženém obrázku jinak z pohledu hráče to tam skoro není vidět.
Všechno jednou končí......
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Hladis píše:Tak tady budu tvrdě oponovat. Nevím proč se zde rozplíváte nad krásou obrázků z V5500. Pravděpodovně je to pod Glidem v 16 bit. Takže - jako u všech Unreal Tournament engine her vypadá 16 bit pod Glidem lépe než 16bit na Radeonu či GF o tom není sporu ,ale asi jste nezkoušely zapnout 32bit + 32 bit textury. A hle - obraz proti 16bit Glide je více kontrastní, efekty a textury mají plynulý přechod barev atd... Takže nevím co je na tom tak hezkýho. Pro rejpaly na GF2 GTS to jelo v 32 bit. jak po másle a na systému na kterým to jel pravděpodobně i no-X není AA problém. Takže prrrrrr s těmi superlativy.

Ad AA. No když si všimnete ,tak UT engin má dobrý engine i co se týče tohoto. Aliasing je tam totiž dosti nízký a to i tím jak jsou udělány modely objektů a i způsobem použití barev. V rozlišení 1024x768 je A dost nízký a zapnutí AA 2x je skoro nepostřehnutelné. Jedině na přiblíženém obrázku jinak z pohledu hráče to tam skoro není vidět.
Nevím, co na to říct. Aliasing na hranách polygonů je vždy stejný, ať je model jaký chce :-) A že je zapnutí AA 2x nepostřehnutelné je další úlet.

Jestli mi chceš dokázat opak, tak sem hoď sreenshot z GeForce 1/2 ve 32bit a s FSAA 4x + framerate, na kterým to "jede" :lol: V tomhle enginu je totiž při stejným nastavení V5 min. o nějakých 5-10% rychlejší než GeForce 2 a při použití Glide cca o dalších 30%. A když na GeForce2 jedou tyhle hry na max detailech kolem 60FPS (záleží samozřejmě na procesoru), tak při FSAA 4x bude framerate někde mezi 10-15FPS.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

Mne se moc 16bit barvy nelibi (i kdyz je 3Dfxky zvladaj nejlip) prave kvuli tem cerveno-fialovo-zelenym flekum na zemi hned v prvnim screenshotu (lightmapping). Ale pri hrani mi jsou takovehle veci ukradeny :P
Naposledy upravil(a) Ladis dne pon bře 28, 2005 7:32 pm, celkem upraveno 1 x.
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ladis píše:Mne se moc 16bit barvy nelibi prave kvuli tem cerveno-fialovo-zelenym flekum na zemi hned v prvnim screenshotu (lightmapping). Ale pri hrani mi jsou takovehle veci jedno :P
Měl jsem 16bit precision na performance a nevšiml jsem si toho. Jestli najdu save někde poblíž, zkusím udělat nový screenshot s full quality ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

no-X>Nikam jsem se nedohral, na to staci chvile, abych poznal, ze hra neni pro me. Tech 1600x1200 probereme po ICQ.
Ladis>Shoda jmen...?
Odpovědět