AGEIA PhysX: akcelerátor fyziky
-
- ex certifié fanATIque
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
no však to je taky všechno důsledek monopolního chování microsoftu, který prostě directX a různá win api drží pod pokličkou. NEELIE KROES NA NĚJ!!!!!
Intel Core i5-10400F, 8GB DDR4, Radeon RX 6500 XT, 500GB SATA SSD, 4TB SATA HDD, 650W Fortron, FullHD VA Acer, Linux (od 2010), Olympus E-M10 III + 17/1.4, Ikonta 6x9. vg
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
aby som nezabudol,dalsi navod ako to rozbehnut..
mimochodom,ak dobre citam tak posledny physx driver mi znefunkcni moju ppu1 pretoze primarnu mam ati,tak este raz vdaka,nvidia
mimochodom,ak dobre citam tak posledny physx driver mi znefunkcni moju ppu1 pretoze primarnu mam ati,tak este raz vdaka,nvidia
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
http://www.extrahardware.cz/majitele-ra ... pro-opencl
vyzera to tak ze physx predsa len neskonci na smetisku dejin,co ja osobne velmi vitam,physx sa mi vzdy pacil (preto som bol taky extra nastvaty ked ho nvidia svojim pristupom takmer pochovala),a aj ked zatial este neviem(e) ci nvidia standard otvori uplne alebo len ciastocne,je to v kazdom propade krok dobrym smerom..
vyzera to tak ze physx predsa len neskonci na smetisku dejin,co ja osobne velmi vitam,physx sa mi vzdy pacil (preto som bol taky extra nastvaty ked ho nvidia svojim pristupom takmer pochovala),a aj ked zatial este neviem(e) ci nvidia standard otvori uplne alebo len ciastocne,je to v kazdom propade krok dobrym smerom..
vážně ? no já myslím, že nvidia ani na výběr neměla než aby to takhle udělala:
http://www.ddworld.cz/herni-sekce/aktua ... acina.html
1. Half-Life 2 --> nejlepší fyzikální model co jsem kdy viděl , CPU + stará hra
2. koukni na hry založené na Havoc enginu --> taky CPU
3. a proti tomu nvidia a physx --> když se koukneš na video Batmana physx versus bez physx , tak to znamená budě je fyzika, nebo není žádná !, nevím proč by to v Batmanovi ten procesor nedal...
http://www.ddworld.cz/herni-sekce/aktua ... acina.html
1. Half-Life 2 --> nejlepší fyzikální model co jsem kdy viděl , CPU + stará hra
2. koukni na hry založené na Havoc enginu --> taky CPU
3. a proti tomu nvidia a physx --> když se koukneš na video Batmana physx versus bez physx , tak to znamená budě je fyzika, nebo není žádná !, nevím proč by to v Batmanovi ten procesor nedal...
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Tak pokud výkon Radeonů v OpenCL zůstane tak patetickej jak je teď ala...
Aka HD4870 konkurencí 8600GT a 5870 je sice x krát lepší, ale furt to stojí za prd, tak NV může ůstat klidná, dokonce by pak mohli tvrdit že to přepsali pro univerzální rozhraní a jejich karty furt vítězí. Nicméně by to bylo riskantní, OpenCL může běžet na všem když to driver umí. Může běžet na CPU x threadově, může běžet i na raid řadičích, klidně čipu X-fi zvukovky, atd. Ono by se taky mohlo ukázat že celý GPU physx je naprosto nepotřebný.
GPU physx by bylo dobrý kdyby nezpomalovalo práci toho GPU při redneringu, ale to se neděje. A Metro je dobrym příkladem jak se to dá udělat přes CPU tak že to jede rychlejc než přes GPU nvidie. (pokud jich nemáte více aby jedno jelo čistě fyziku)
Aka HD4870 konkurencí 8600GT a 5870 je sice x krát lepší, ale furt to stojí za prd, tak NV může ůstat klidná, dokonce by pak mohli tvrdit že to přepsali pro univerzální rozhraní a jejich karty furt vítězí. Nicméně by to bylo riskantní, OpenCL může běžet na všem když to driver umí. Může běžet na CPU x threadově, může běžet i na raid řadičích, klidně čipu X-fi zvukovky, atd. Ono by se taky mohlo ukázat že celý GPU physx je naprosto nepotřebný.
GPU physx by bylo dobrý kdyby nezpomalovalo práci toho GPU při redneringu, ale to se neděje. A Metro je dobrym příkladem jak se to dá udělat přes CPU tak že to jede rychlejc než přes GPU nvidie. (pokud jich nemáte více aby jedno jelo čistě fyziku)
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
http://timeslip.users.sourceforge.net/index.html
http://realworldtech.com/page.cfm?Artic ... 142143&p=1
Timeslip sa mrkol na cpu physx,a ked on potvrdzuje ze implementaciou sse by to mohlo bezat dvakrat lepsie,mam tendenciu tomu verit.
nvidiaaa,bud physx uvolni alebo definitivne pochovaj,toto schvalne udrzovanie v umelej kome ma uz zacina pekne stvat..
http://realworldtech.com/page.cfm?Artic ... 142143&p=1
Timeslip sa mrkol na cpu physx,a ked on potvrdzuje ze implementaciou sse by to mohlo bezat dvakrat lepsie,mam tendenciu tomu verit.
nvidiaaa,bud physx uvolni alebo definitivne pochovaj,toto schvalne udrzovanie v umelej kome ma uz zacina pekne stvat..
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..aby sa mi to nestratilo,posledny funkcny ovladac od nvidie pre ppu1 je PhysX_8.04.25_SystemSoftware.exe,novsie verzie ppu1 znefunkcnia (aj ked sa na prvy pohlad tvaria ze je vsetko ok).ovladac funguje aj pod win7 64bit.
edit: plus win7/vista fix pre cellfactor..
edit2: http://physxinfo.com/forum/index.php?topic=120.0
edit: plus win7/vista fix pre cellfactor..
edit2: http://physxinfo.com/forum/index.php?topic=120.0