treba si uvedomit ze je to hardwarove riesenie postavene od zakladu s myslienkou na multigpu.sli a crossfire je,napriek snahe a vyvoju,stale iba splacanec v style "kdyz jeden nestaci,placnem tam dva,dyt ty fps pujdou kus hore,a bude to vypadat cool"..ak sa im podari odstranit microstuttering a nevyrovnany narast vykonu tak to svoju ulohu splni,pamat sa sice scitat stale nebude,ale clovek nemoze mat vsetko..aj ked mozno bude improvement aj v tomto smere,ak som spravne pochopil tak scena sa bude renderovat po castiach ktore sa vo finale poskladaju,tzn mohli by klesnut aj naroky na mnozstvo pamate,kedze jedna karta bude renderovat len cast sceny (kdesi bol pekny screenshot z UT3,ale ani za nic ho teraz neviem najst

).v kazdom pripade si myslim ze maju sancu konecne urobit z multigpu nieco co bude moct bez problemov pouzivat kazdy,nielen zopar technofilov ktorych najvacsou radostou je nekonecne ladenie ovladacov aby dosiahli aspon 50% narast vykonu v 50% hier.ak to dokazu,vyhrali,a multigpu mozno prejde presne takou premenou ako kedysi 3d akcelerator-z predrazeneho a malo vyuzitelneho kusu hw ktory vlastni iba male percento uzivatelov na nieco co bude bezne pritomne v drvivej vacsine strojov..