mam problem s touto hrou , zkousel sem to i s deux ex a je to to same
hra se jevi ze jede plynule a grafika vypada dobre, ale neustale se to tak zakopava nevite cim to muze byt? mam spatne ovaldace? nahral sem si ty co se doporucujou zde na foru, jinak mam athlon x2 3800+ a desku s nforce 570
jo a jeste mam problem ze si vzdycky tak jed nou za 30 minut zatuhne pocitac, stim si taky nevim rady
unreal tournament
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Teď mě ještě napadlo - co toto (druhá část)?
SLI mi funguje, ale v některých hrách mám podivný tearing, tj obraz se rozpadá na vodorovný pruhy
Naprosto normální. V Leinen Tweakeri zapnete sync buffer swaps to refresh rate (v-sync), a tearing zmizí. Pozor, nekterým hrám se to nemusí líbit, napr. Unreal Tournament začne poškubávat (FPS je ale stejný). Řešení (napr pro UT): vytvoř txt soubor v adresári hry, premenuj na run.bat, editni a vlož:
Kód: Vybrat vše
set FX_GLIDE_SWAPINTERVAL=2 ut.exe
ulož, zavři a spusť run.bat. Škubání zmizí, ale FPS budou asi kousek nižší. FX_GLIDE_SWAPINTERVAL=1 je to samý ako sync buffer swaps to refresh rate (v-sync) zapnutý, FX_GLIDE_SWAPINTERVAL=0 je to samý ako sync buffer swaps to refresh rate (v-sync) vypnutý.
Pokud Leinen tweaker na tearing nezabere, použijte run.bat s príslušným parametrem anebo v-sync regfixy.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
tak stim run,bat sem to vyskousel vse a pro s 0 a 2 zadna zmena hra se porad skube stejne , pro s 1 to sice neskube, ale je to vsechno divne, uz na zacatku nejde uvodni video, pak kdyz zapnu hru tak teda jede plynule ale muzu chodit uplne pomalu, a kdyz hybu mysi a prestanu tak obras se neprestane hybat a porad se toci vselijak a pak nakonec khra nejde vypnout..je vypnouzt jen pres ctrl+alt+del
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Tyhle problémy co poisuješ nemaj co dělat s grafikou, dělá tu dualcore CPU a samotnej Unreal1 engine kterej s tim moc nepočítá, děje se mi to samý nezávisle na grafice na core 2 duu. Řešení je jednoduchý, dostaň se do menu a pak v task managerovi dej hru aby používala jen CPU 0 (ne 1 !) a pak se vrať do hry a už to půjde.