medzi GTS a GTX je kapanek rozdilB@RT píše:třeba zde ihned:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=41597
nVidia G80
-
scot666
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Jak pise ghost, GTX nikde nejsou. Ze by dalsi paper launch ? 
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1- wizzy
- Quiz master
- Příspěvky: 1729
- Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Zdarec Killere (neukážeš se náhodou na sraze?
) když jsi se tu tak mihnul - je to OT, ale snad nebudu exemplárně přizabit - jak je to se sehnatelností X1650XT do AGP? 
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
-
K!ll3r
- Čestný člen
- Příspěvky: 500
- Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
- Bydliště: Ustí n/L
- Kontaktovat uživatele:
na sraze? fakt nevim nerad slibuju .) X1650XT APG zatim nic , X1650XT tu bude pristi tyden ale PCIE, AGP odhaduji tak za 1 mesic nejdrivewizzy píše:Zdarec Killere (neukážeš se náhodou na sraze?) když jsi se tu tak mihnul - je to OT, ale snad nebudu exemplárně přizabit - jak je to se sehnatelností X1650XT do AGP?
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Pokud rádi hrajete starý hry, nebude pro vás GeForce 8 asi to pravé ořechové - nebudu to protahovat - začínají se ozývat naštvaní uživatelé. Starší hry totiž na G8x vypadají téměř jak v 256 barvách




hlavně, že si užijete AA 16xswaaye píše:In reply to myself, here are some screenshots of what I'm seeing. I recently came off of a R9700, and this looks vastly worse by comparison.
Nice dithering, eh? LOL. Those JPEGs are only 10% compression, btw. Nothing to do with that at all. This is what it looks like in-game. Makes me want to say it's doing an 8-bit downsample or something. Heh.
edit:
Oh, btw, 6800 doesn't look like this either.Those shots have 16X AA and 16X AF. I was trying to see if tweaked settings would trigger anything. Nada.
Naposledy upravil(a) no-X dne sob bře 17, 2007 5:00 pm, celkem upraveno 1 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
Bob van Sikorski
- ex certifié fanATIque
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
-
Bob van Sikorski
- ex certifié fanATIque
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
sshock2 je 16bitova hra, navic se specifickym engine (Thief), ale NIKDY, ani pred 8 lety kdy byla uvedena, nevypadal tak hnusne, jako na tech trech obrazcich
Intel Core i5-10400F, 8GB DDR4, Radeon RX 6500 XT, 500GB SATA SSD, 4TB SATA HDD, 650W Fortron, FullHD VA Acer, Linux (od 2010), Olympus E-M10 III + 17/1.4, Ikonta 6x9. vg
si nemate na co stezovat, v takovym X-Wing Alliance je totalne rozpadlej veskerej text uz na generaci FX. Coz mne pekne nasralo, protoze jsem doprekladal tuhle hru a chtel si ji znova zahrat a ouha - ma fx5600 to silne nedavala. nemel sem zatim cas to zkouset na me nynejsi 7600GT, ale typuju ze vysledek bude stejnej.
Sbírka na http://vlask.vgamuseum.info/
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..aale no tak-na toto som poukazoval uz od cias gf fx (ked som mal radeona9800),gf proste na stare hry niesu vhodne (osobne sa divim ze toho shocka vubec spustil,mal by byt rad ze je a nie nadavat na vyblity obraz
),niektore hry nebehaju vubec,niektore maju problemy s texturami,kvalitou obrazu,miznucimi 3d modelmi,transparentnostou textur..a kazdy novy ovladac zvykne poradie tychto problemov paradne zamiesat
ked chces hrat stare hry (a zaroven aj nove hry),mas mat radeona,na nom bezi vsetko* korektne,prastarymi dx5 hrami** pocnuc a poslednymi dx9c hrami konciac..a to je podla mna este dulezitejsie ako napr. korektne AF-povedzme si pravdu,vecsina ludi ani nevie ze nejake AF existuje,a nikdy ani nezisti ze v HL2 sa texturky na gf rozmazavaju v polovicnej vzdialenosti ako u ati,ale ked si spusti starsiu hru a bude mu chybat polovica textur,tak to si uz pravdepodobne vsimne..
nemozem si pomoct,mne proste ati vyhovuje viac
*rozumej drviva vecsina.vynimka sa najde vzdy..
**napr FF7 funguje na x1950xtx perfektne,a ta hra je teda sakra priebercivy dx5 dedusko.
edit: pridam maly zoznam hier o ktorych viem ze maju na gf problemy:
-FF7: problemy s texturami,nemoznost pouzivat FSAA+AF.ciastocne riesitelne pouzitim urcitych verzii ovladacov/tweakov.
-FF8: chybajuce textury.riesenie nezname,hra je v D3D nehratelna.
-shock2: problemy s 3d modelmi (miznu),texturami,spustanim samotnej hry.ciastocne riesitelne pouzitim urcitych verzii ovladacov.
-thief1/2: problemy s 3d modelmi (miznu),texturami,spustanim samotnej hry.cast textur vyzera ako keby boli 8bit/lowres (typicky obloha).ciastocne riesitelne pouzitim urcitych verzii ovladacov.
-resident evil1/2: problemy s texturami a FSAA.riesenie nezname..
sorry,ale karta s horespomenutymi problemami je pre mna vhodna iba ako zarazka do dveri
ked chces hrat stare hry (a zaroven aj nove hry),mas mat radeona,na nom bezi vsetko* korektne,prastarymi dx5 hrami** pocnuc a poslednymi dx9c hrami konciac..a to je podla mna este dulezitejsie ako napr. korektne AF-povedzme si pravdu,vecsina ludi ani nevie ze nejake AF existuje,a nikdy ani nezisti ze v HL2 sa texturky na gf rozmazavaju v polovicnej vzdialenosti ako u ati,ale ked si spusti starsiu hru a bude mu chybat polovica textur,tak to si uz pravdepodobne vsimne..
nemozem si pomoct,mne proste ati vyhovuje viac
*rozumej drviva vecsina.vynimka sa najde vzdy..
**napr FF7 funguje na x1950xtx perfektne,a ta hra je teda sakra priebercivy dx5 dedusko.
edit: pridam maly zoznam hier o ktorych viem ze maju na gf problemy:
-FF7: problemy s texturami,nemoznost pouzivat FSAA+AF.ciastocne riesitelne pouzitim urcitych verzii ovladacov/tweakov.
-FF8: chybajuce textury.riesenie nezname,hra je v D3D nehratelna.
-shock2: problemy s 3d modelmi (miznu),texturami,spustanim samotnej hry.ciastocne riesitelne pouzitim urcitych verzii ovladacov.
-thief1/2: problemy s 3d modelmi (miznu),texturami,spustanim samotnej hry.cast textur vyzera ako keby boli 8bit/lowres (typicky obloha).ciastocne riesitelne pouzitim urcitych verzii ovladacov.
-resident evil1/2: problemy s texturami a FSAA.riesenie nezname..
sorry,ale karta s horespomenutymi problemami je pre mna vhodna iba ako zarazka do dveri
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
16bit vypadalo hrozně už na NV40, ale muselo tam bjt hodně nasvětlování aby to vypadalo a takhle, teď už evidentně nemusí.
Jinak na GF FX to ještě vcelku šlo, ale taky nic moc, a na všech ostatních kartách NV to samý, kvalita 16bit se u NV od dob TNT1 po FX niak nezměnila až do příchodu NV40, od tý doby tvrdě KLESÁ.
Vím, že ATI má 16bit hnusnou na starších kartách, ale R9800 co jsem měl, čili to platí i pro R9700pro a novější, mě v tomhle ale velice překvapil, tam jsem dokonce některý hry v 16bit hrál. Třeba takovej W40K Dawn of war už v 1600x1200 32bit nešel plynule, ale když jsem dal 16 bit tak jo, a skoro to nebylo vidět. Jak jsou na tom nejnovější radeony nevim, doufám, že si tu kvalitu udržely, a jak na tom bude R600, no, pozitivně to nevidim, ale uvidíme.
Jinak na GF FX to ještě vcelku šlo, ale taky nic moc, a na všech ostatních kartách NV to samý, kvalita 16bit se u NV od dob TNT1 po FX niak nezměnila až do příchodu NV40, od tý doby tvrdě KLESÁ.
Vím, že ATI má 16bit hnusnou na starších kartách, ale R9800 co jsem měl, čili to platí i pro R9700pro a novější, mě v tomhle ale velice překvapil, tam jsem dokonce některý hry v 16bit hrál. Třeba takovej W40K Dawn of war už v 1600x1200 32bit nešel plynule, ale když jsem dal 16 bit tak jo, a skoro to nebylo vidět. Jak jsou na tom nejnovější radeony nevim, doufám, že si tu kvalitu udržely, a jak na tom bude R600, no, pozitivně to nevidim, ale uvidíme.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
XAN: R300-R480 na tom určitě budou stejně, u R5xx jsi jistý nejsem, ale vzhledem k driverům si osobně myslím, že by to taky mholo být stejné.
Jinak musím říct, že v některých driverech (nezaregsitroval jsem ve kterých) začaly korektně fungovat efekty v UT při zapnutém AF - pokud si někdo vzal brnění nebo jiný podobný bonus a mělo kolem něj být takováta poloprůhledná záře (žlutá/fialová...), tak to místo toho zobrazovalo cosi vypadající jako environment mapping - prostě zmizela textura a celá postava se leskla, jako by byla z leštěnýho zlatýho kovu. A nějakou dobu (možná někdy od podzimu) už je to OK. Nečekal jsem, že to ještě bude opraveno a překvapení se konalo
Jinak musím říct, že v některých driverech (nezaregsitroval jsem ve kterých) začaly korektně fungovat efekty v UT při zapnutém AF - pokud si někdo vzal brnění nebo jiný podobný bonus a mělo kolem něj být takováta poloprůhledná záře (žlutá/fialová...), tak to místo toho zobrazovalo cosi vypadající jako environment mapping - prostě zmizela textura a celá postava se leskla, jako by byla z leštěnýho zlatýho kovu. A nějakou dobu (možná někdy od podzimu) už je to OK. Nečekal jsem, že to ještě bude opraveno a překvapení se konalo
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- swarm
- debílek nahoněnej
- Příspěvky: 1189
- Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
- Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel DX nebyl nikdy moc dobře dělaný na zpětnou kompatibilitu (to jsme řešili na vývojářských forech už při DX8) a tak čim novější karta, tim těžší někdy je, aby ty starý hry vůbec běžely. Bohužel se dost jedná o vinu DX. Všimněte si, že v OpenGL hrách se tohle neděje.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog
[WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..jj,ms do toho vrazil neskutocne prachy a usilie,a po niekolkorocnom vytrvalom snazeni sa im podarilo opengl takmer uplne vytlacit (vista ho ani poriadne nepodporuje,je tam v podstate iba opengl->dx wrapper).holt vsetko co zacina na "open" je MS trnom v oku..

ad 16bit na starsich radeonoch-mozem potvrdit ze 16bit na r8500 bol totalny humus,skoda ze uz tu kartu nemam,takto nemozem potvrdit ci to bolo ovladacmi alebo nie..
ad 16bit na starsich radeonoch-mozem potvrdit ze 16bit na r8500 bol totalny humus,skoda ze uz tu kartu nemam,takto nemozem potvrdit ci to bolo ovladacmi alebo nie..
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
To bylo tím, že se ATi naplno soustředila na 32bit. 3Dfx se pro změnu naplno soustředilo na 16bit. Pouze nVidia neuměla pořádně ani jedno 
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
A proč nakonec od R300 vejš to maj úplně parádní? To najednou se na to soustředili, když v týhle době to už vůbec nebylo prioritou.no-X píše:To bylo tím, že se ATi naplno soustředila na 32bit. 3Dfx se pro změnu naplno soustředilo na 16bit. Pouze nVidia neuměla pořádně ani jedno
A co se týče těch Vista to mě nechává úplně chladným. Nvidia tam ten driver nmá OK, a to je co říct, protože jejich drivery považuji mezi současnýma GK jako ty nejlepší. Teda šlo to dolu co udělali ten novej control panell, ještě že jde vypnout.
A co se týče OpenGL, tak to MS vůbec zajímat nemusí. Ono tu bylo v tom W9x jádže a NT jádře pořád už hodně dlouho a tudiž se jen moc neměnilo a prostě se to nechalo vyšumět a do Visty již nebyl důvod ho implentovat.
Pojem Vista je naprostej vtip, pamatuju si, jaký pro mě byly XP nic moc, ale narozdíl od Visty jsem na ně časem přešel, protože byly použitelný a vše se tam jakž takž časem srovnalo. Ale Vista? K čemu, jen nekompaktibilita, nic víc.
Jen tak bokem OpenGL neni jediný co MS nevoní. Třeba takový EAX se kterym si creative udělal slušnej monopol, tak ve Vistě taky neni. A vzhledem k tomu že jsem si domu předvčírem přinesl SB X-FI tak se tomu můžu jen pousmát, to víte že jo, nahraju si systém, na kterym budu zvuk pouštět přes SW emulaci, jako na integrovaný zvukovce, to víte že jo.....
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Neřekl bych úplně parádní, spíš průměrné. Ale i tak - např. proto, že po vydání R300 se ATi začala výrazněji soustředit na drivery? Nebo proto, že R300 provádí některé výpočty interně s vyšší precizností?XAN píše:A proč nakonec od R300 vejš to maj úplně parádní?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz