Největší shit od nVidie?
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Jak jako? Jako říkáš, že HDR s pixel shaderama nesouvisí? Já jnen říkám, že na tom tvym screenshotu je to pomací Shaderů, a takže se to nedá považovat za point sampling. Právě že ten klasickej point sampling pro textury, kterej když je aktivní, tak ho prostě maj naprosto všechny textury. Prostě to zkus na NV40 zapnout a uvidíš ten crash.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Tak jo, konec OT. Oba totiž tvdíme už 4 posty to samé, ale navzájem se furt přesvědčujem, a přitom říkáme to samé. ano, point sampling je nejstarší technologie nanášení textur, takže s SHADERAMA namá nic společnýho. Já prostě jen tvrdim, že ten tvůj screenshot je dělanej skrze pixel shadery, ale pravej point sapling na NV40 prostě nefunguje. Teda nefungoval na žádný, co jsem měl, a vždy nastal tvrdej crash a zkrat na celý 12V větvi.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
to by chtělo nějakou míň drastickou metodu... třeba win98 + 3dmark99 (tam se point sampling testuje a nastaví si ho samotná aplikace)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Máme nového kandidáta!
Jak je u nVidie dlouholetým zvykem, exceluje pouze ve 3DMarku a aktuální Carmackově střílečce. Výsledky za to opravdu stojí 
http://www.pctuning.cz/index.php?...
http://www.pctuning.cz/index.php?...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
jen sem na to zbezne koukl ale nema to na ty pameti nakou malou pametovou propustnost?
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
-
scot666
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
64bit paměti, turbocache.......výkon pod GF6200......... člověk si dneska musí dát při nákupu grafické karty setsakra dobrý pozor aby nedotáhl nějakou plečku.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1- wizzy
- Quiz master
- Příspěvky: 1729
- Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Ty vole, to je ksndl!!
No hlavně, že splňuje specifikaci pixel shadery a vertex shadery 3.0 - ty při svém "výkonu" určitě dokáže v 800x600 vykreslit aspoň 2FPS.
Podle mě nVidia trošku chtěla vytěžit z úspěchu Radeonu 95x0. (akorát Radeon 95x0 byl odvozenina z Radka 9600 a ne z 9200) Marketingovej tah. Ale takový nehorázný podvádění (viz udávaná propustnost paměti) a odírání zákazníků, to je opravdu jen hodné nVidie. Fujtajxl. I ta 6200 je lepší - a na nic si nehraje.
No hlavně, že splňuje specifikaci pixel shadery a vertex shadery 3.0 - ty při svém "výkonu" určitě dokáže v 800x600 vykreslit aspoň 2FPS.
Podle mě nVidia trošku chtěla vytěžit z úspěchu Radeonu 95x0. (akorát Radeon 95x0 byl odvozenina z Radka 9600 a ne z 9200) Marketingovej tah. Ale takový nehorázný podvádění (viz udávaná propustnost paměti) a odírání zákazníků, to je opravdu jen hodné nVidie. Fujtajxl. I ta 6200 je lepší - a na nic si nehraje.
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
-
Taskr
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já myslím že důležitým faktorem této karty oproti kartám ATi je podpora shader modelu 3.0 (DX9.0c). Až se budu rozhodovat mezi touto kartou, a třeba kartou Radeon X800 GT tak si vyberu radši tuhle, poněvač v nových hrách jako UT2007 bude ten novej shader znát. A předci chci, aby ta grafika nějak vypadala. 
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
- wizzy
- Quiz master
- Příspěvky: 1729
- Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
I ty vtipálku
Asi tak 18.6ms jsem si myslel, že to míníš vážně
Asi tak 18.6ms jsem si myslel, že to míníš vážně
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...

zase 64bit?NVIDIA is going to release the GeForce 7200 in Q1 next year which is going to be 90nm based. Here we can see the die shot of the GeForce 7200 which is rather small and manufactured in Week 43 of Year 2005 and is A3 revision. The core clock will reach as high as 450MHz and the memory clock is at 525MHz. It will be using 128MB (16Mx16) DDR2 memories on 64-bit interface. There will be D-Sub, DVI-I and TV-Out connectors on the card itself. GeForce 7200 will support Shader Model 3.0, DX 9.0c, PureVideo. Most likely we will see a TurboCache version as well.
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
to bude vykon... o sm3 radsi ani nemluvit... 
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
SM3.0 512MB grafika pro AGP!!! *
HDR
FSAA 8x
anizotropní filtrace 16x
pouze se SM3.0 mohou vaše hry vypadat a běhat nejlépe!
PCI-E verze podporuje SLI; pouze s SLI mohou vaše hry běhat a vypadat ještě lépe - SLI FSAA 16x
The Power of Three
* 64bit 250MHz RAM, 4 pipelines/ 350MHz, no color compression, no Z-compression, GeForce 6200, link
* 64bit 250MHz RAM, 4 pipelines/ 350MHz, no color compression, no Z-compression, GeForce 6200, link
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- Pali Di (P.D.)
- Příspěvky: 150
- Registrován: stř črc 27, 2005 9:58 pm
- Bydliště: SK, BA.
- Kontaktovat uživatele:
ten datasheet je hustý
(ináč píše 400MHz pre pamäť) http://www.xfxforce.com/web/product/vie ... onId=79416
ja som ešte tiež nehlasoval, pretože na výber nie je najobľúbenejšia 6200TC 32-bit 16MB (128MB zdieľaná s RAM)
Rivu Vanta a GF MX pochopím, pretože vtedy bola iná doba (peňazí tak málo a pritom toľko chuti do hrania
), ale teraz vydať takéto zúfalstvo je na mňa moc.
jaký osamotený mi pripadá ten jeden pamäťový modul

ja som ešte tiež nehlasoval, pretože na výber nie je najobľúbenejšia 6200TC 32-bit 16MB (128MB zdieľaná s RAM)
Rivu Vanta a GF MX pochopím, pretože vtedy bola iná doba (peňazí tak málo a pritom toľko chuti do hrania
jaký osamotený mi pripadá ten jeden pamäťový modul

