2 Ren: Hele to, jak ti to vypadá jako na software rendering, neni to náhodou tim, že jsi prostě vypnul texture filtering? Teď jsem si na to vzpoměl. Je to normálně v options menu. To pak bez toho vypadá na všech grafikách ohavně.
Ren píše:...A ted jak to chodi. Nasleduje screen s lowest detaily v 1024x768 (a nechtejte vedet, jak to v realu vypada na 22" monitoru ):
FPS se pohybuje mezi 10-15. Nasleduji dva screeny (kvuli velikosti pouze linky) na highest detaily, 1600x1200+4xFSAA http://ren.wz.cz/3Dfx/Shot00002.jpg http://ren.wz.cz/3Dfx/Shot00003.jpg
A podiv se, FPS se stale drzi okolo 10. Myslim, ze tu jeste nekde vyhrabnu nejakou pamet, protoze se zda, ze ta je s procesorem asi hlavni brzdou...
Myslis tady? Jasne, vzdyt pisu, ze je to na lowest detaily..Mrkni na ty zbyly dva screeny, to je jina.. V silnejsi sestave by to podle me litalo pekne..
..no jednu vec potvrdit musim,v4 pci podavala s athlonom64 3000 uplne ine vykony ako s athlonomxp 3000.athlonxp HL2 ravenholm 5-10FPS,athlon64 15-30FPS.len som cumel
Aha, já jsem si dva poslední odkazy přehlíd. Ale co se týče toho CPU, tak já si myslim, že A64 tomu už zas o tolik nepomůže, nevim PS47, nebyla tam na tom XP spíš něaká nekompaktibilta, nebo jiná brzda, takovej nárůst se mi zdá přehnanej.