Historie 3Dfx a ostatních

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět

Kolik pipelines má S3 Savage 4?

2x1 (2 pipelines s jednou texturovací jednotkou na každé)
4
29%
1x2 (1 pipeline se dvěma texturovacími jednotkami)
8
57%
1x1 (1 pipeline s jednou texturovací jednotkou)
2
14%
 
Celkem hlasů: 14

Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Re: RE

Příspěvek od ghost »

no-X píše:ghost: to je 10bit a 16bit :-)
jasné, ale aj tak to s tým nemá nič spoločné, som sa trochu sekol ooops :roll:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od no-X »

Vykupitel píše:Ale no tak,sam vis ze byli zvykli pouzivat FSAA 16x a to jim nV neumoznovala po prestupu od 3dfx,tudiz hlavne vyvyjeli svuj vlastni kompositor.Skalovatelny FSAA umelo v te dobe jen 3dfx,takze to je duvod proc pouzivaji dodneska svuj vlastni jittered RGSSAA az 64x bez dopadu na vykon.Pises neco o idealnim rozlozeni vzorku,cimz akorat podtrhujes sve predesle tvrzeni,ale svuj vlastni AA-kompozitor pouzivaji z naprosto jineho duvodu.Proste cely tento odstavecek je dle me navic.Ale muzes to zkonzultovat s osobou nejpovolanejsi,ze :wink:

P.S. Aby jsme tu nakonec nemeli admin war :twisted: :twisted: :twisted:
Ne, vždyť to je v pohodě :-) Nezávazný povídání ;-) S NV25 a na 99% i s NV20 (první NV čipy, který Q3D používalo, ne?) lze dosáhnout FSAA 16x (4xOGMS/4xOGSS-oversampling), ale kvalita bude srovnatelná maximáně tak s 3Dfx 8x a výkon v tahu. Já si prostě myslím, že kdyby jim nVidia mohla nabídnout to, co potřebovali, využili by toho. nVidia jim FSAA, které potřebovali nabídnout nemohla -> vytvořili si vlastní alternativu. Tak to alespoň chápu já.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

To bych prave moc netvrdil,vzdyt 3dfx RGSS vychazelo z navrhu Q3D,tudiz nemeli zadny duvod stavet sve externi reseni.Zatim co po prechodu na nV jiz nebyli schopni nabizet "svuj" proprietarni FSAA,tak vytvorili kompozitor. Nehledal bych v tom nic vic a uz vubec bych to nestavel do roviny,ze se soucasnyma nV cipy,vzdyt dneska ma Q3D kompozitor na daleko vyssi technologicke a kvalitativni urovni nez nV ci ATI.Zkusim sehnat nejake screeny :wink:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

To budu rád, protože si třeba nedokážu představit, jak můžeš dosáhnout SS 64x bez dopadu na výkon. :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

Uplne jednoduse,pokud FSAA realizujes externim kompositorem ve kterem je napriklad naprogramovany Xilinx cip,tak ti preci nesnizuje vykon samotne FSAA,ne?Tudiz pak staci mit dostatecny vykon samotneho Xilinx reseni,na nich byl napriklad vyvyjen Rampage a dneska jsou modeni cipy na podobnych programovatelnych cipech take vyvyjeny.

http://www.xilinx.com/products/silicon_ ... /index.htm
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Jenže FSAA se nedá realizovat jako postprocesing. Prostě pokud už máš obraz vykreslenej a hotovej a je bez AA, tak už se s ním nedá nic dělat. Pokud tam ta barevná informace není, tak s tím obrazem můžu dělat co budu chtít, ale nedostanu jí tam.

Ten patent bych si docela rád přečetl. :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

A proc by jako nemohl byt postprosessing???
A co takhle: vezmes celej obraz,ktery bud rozlozis na dlazdice nebo na subsamply,aplikujes FSAA algoritmus a zase obraz slozis a posles dal :wink:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

pekny clanocek :mrgreen: .je sranda vidiet ze hulan na hocijaky clanok reaguje vzdy tym istym blabolom,nezalezi na obsahu clanku alebo na jeho zamerani.zacinam mat podozrenie ze pouziva ctrl+c ctrl+v..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

jj, je veselo :-) Pár vzteklejch nVidiotů vždycky člověku zvedne náladu :mrgreen:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od swarm »

Vykupitel píše:A proc by jako nemohl byt postprosessing???
A co takhle: vezmes celej obraz,ktery bud rozlozis na dlazdice nebo na subsamply,aplikujes FSAA algoritmus a zase obraz slozis a posles dal :wink:
Tak to se mi nějak nezdá :roll:
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Re: RE

Příspěvek od ghost »

diskusia: klik

to je on? -> profile.php?mode=viewprofile&u=61
...u procesorů to neplatí jelikož ať jsem měl jakoejkoliv procesor od AMD (K6,K7) tak to byl pěknej nestabilní sajrajt (a poslední dobou kdykoliv mi nějaký známí zavolá, že má problémy s compem tak je to z 80% díky procíku od AMD možnáu to špatné kusy XPčkovejch Atlonů, ale na můj vkus jich je moc
všetky procíky sú rovnako stabilné, ale keď má človek na hovno dosku alebo biedny chladič, tak mu ani svätý nepomôže :wink:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od no-X »

ghost píše:diskusia: klik

to je on? -> profile.php?mode=viewprofile&u=61
bohužel
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Opty
Linux user
Příspěvky: 1070
Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
Bydliště: OL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Opty »

teda ta diskuze to je zase sila... uberflame... uz me to zacina unavovat... :x
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Re: RE

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

ghost píše:diskusia: klik

to je on? -> profile.php?mode=viewprofile&u=61
...u procesorů to neplatí jelikož ať jsem měl jakoejkoliv procesor od AMD (K6,K7) tak to byl pěknej nestabilní sajrajt (a poslední dobou kdykoliv mi nějaký známí zavolá, že má problémy s compem tak je to z 80% díky procíku od AMD možnáu to špatné kusy XPčkovejch Atlonů, ale na můj vkus jich je moc
všetky procíky sú rovnako stabilné, ale keď má človek na hovno dosku alebo biedny chladič, tak mu ani svätý nepomôže :wink:
Jéžiši nechte ho bejt. Já když se někdy naseru, tak tam hodim DOCZENITHa a jedu taky nehoráznej flame. Asi jen neměl svůj den. :lol:
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Tak se mi zda, ze nam no-X zatajil dalsi dil serialu. Uz me nebavilo cekat, sel jsem se podivat a hle, vysel uz pred tydnem. Prozradim Vam tajemstvi, proc se no-X nepochlubil. On totiz i pres vyhruzky v uvodu byl na nV tak hodny, ze se za to stydi.. :D Az jsem z toho byl :shock:.

http://www.pctuning.cz/index.php?option ... &Itemid=44

edit: Nedalo mi to, prosel jsem tenhle thread a zjistil jsem, ze to tu probehlo. Nu, berte tedy prosim tento prispevek jako upozorneni pro brzdy jako jsem ja.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Já jsem si to vynahradil na CrossFire ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

njn..Vsak vis, co ja na to... :wink:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Není tu náhodou mezi námi nějaký matroxák? Nebo alespoň někdo, kdo jel na G100 a mohl by se podělit o zkušenosti? Nějak nemůžu na netu narazit na žádnou rozumnou recenzi, tuhle kartu jsem v životě ani neviděl, neznám nikoho, kdo by ji používal a potřebuju o ní napsat alespoň pár řádků a to jaksi bez názoru nejde :|
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
Příspěvky: 1326
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wolf00 »

tady ne ale tusim ze je jeden na oc4um vip dawe ...
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

no-X píše:Není tu náhodou mezi námi nějaký matroxák? Nebo alespoň někdo, kdo jel na G100 a mohl by se podělit o zkušenosti? Nějak nemůžu na netu narazit na žádnou rozumnou recenzi, tuhle kartu jsem v životě ani neviděl, neznám nikoho, kdo by ji používal a potřebuju o ní napsat alespoň pár řádků a to jaksi bez názoru nejde :|
Já mám G100 :D Ale jen vím že funguje a že na ní jde hrát World cup98, pak Counterstrike ale to už je horší a taky UT v D3D modu ale nefunguje lighting, fps ujde, pak taky to ,že je to do 3.3v AGP a má to 4mb SGram a má to docela kvalitní obraz. Jen jsem ji zkrátka testnul a jede, kupovaná v bazáči asi před dvěma roky. Žádný básně ti o ní psát nebudu, ale ve svý době to podle toho co to předvádí mohla bejt po voodoo1 dobrá karta, protože narozdíl od třeba S3 Trio 3D a podobně alespoň většinu her spustí a FPS je dobrý, a taky kvalita obrazu narozdíl od Rivy 128 dobrá(v 2D i v 3D, ale v 3D zdaleka nemá na voodoo aspoň v 16 bit). a OC je perfektní(už si to nepamatuju přesně, je to dlouho) a vůbec to nehřeje. A perlička na závěr, podporuje 32bit rendering(alespoň myslim, že jsem to v tom UT nahodil a na obrazu to bylo znát).

Ale dík za inspiraci, už jsem na ni úplně zapoměl, teď ji zas někdy vytáhnu a pořádně to testnu a rozjedu taky něco OpenGL což je problém.
Odpovědět