jasné, ale aj tak to s tým nemá nič spoločné, som sa trochu sekol ooopsno-X píše:ghost: to je 10bit a 16bit
Historie 3Dfx a ostatních
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE
Ne, vždyť to je v pohoděVykupitel píše:Ale no tak,sam vis ze byli zvykli pouzivat FSAA 16x a to jim nV neumoznovala po prestupu od 3dfx,tudiz hlavne vyvyjeli svuj vlastni kompositor.Skalovatelny FSAA umelo v te dobe jen 3dfx,takze to je duvod proc pouzivaji dodneska svuj vlastni jittered RGSSAA az 64x bez dopadu na vykon.Pises neco o idealnim rozlozeni vzorku,cimz akorat podtrhujes sve predesle tvrzeni,ale svuj vlastni AA-kompozitor pouzivaji z naprosto jineho duvodu.Proste cely tento odstavecek je dle me navic.Ale muzes to zkonzultovat s osobou nejpovolanejsi,ze![]()
P.S. Aby jsme tu nakonec nemeli admin war![]()
![]()
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
To bych prave moc netvrdil,vzdyt 3dfx RGSS vychazelo z navrhu Q3D,tudiz nemeli zadny duvod stavet sve externi reseni.Zatim co po prechodu na nV jiz nebyli schopni nabizet "svuj" proprietarni FSAA,tak vytvorili kompozitor. Nehledal bych v tom nic vic a uz vubec bych to nestavel do roviny,ze se soucasnyma nV cipy,vzdyt dneska ma Q3D kompozitor na daleko vyssi technologicke a kvalitativni urovni nez nV ci ATI.Zkusim sehnat nejake screeny 
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra SemenecRE
Uplne jednoduse,pokud FSAA realizujes externim kompositorem ve kterem je napriklad naprogramovany Xilinx cip,tak ti preci nesnizuje vykon samotne FSAA,ne?Tudiz pak staci mit dostatecny vykon samotneho Xilinx reseni,na nich byl napriklad vyvyjen Rampage a dneska jsou modeni cipy na podobnych programovatelnych cipech take vyvyjeny.
http://www.xilinx.com/products/silicon_ ... /index.htm
http://www.xilinx.com/products/silicon_ ... /index.htm
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jenže FSAA se nedá realizovat jako postprocesing. Prostě pokud už máš obraz vykreslenej a hotovej a je bez AA, tak už se s ním nedá nic dělat. Pokud tam ta barevná informace není, tak s tím obrazem můžu dělat co budu chtít, ale nedostanu jí tam.
Ten patent bych si docela rád přečetl.
Ten patent bych si docela rád přečetl.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
A proc by jako nemohl byt postprosessing???
A co takhle: vezmes celej obraz,ktery bud rozlozis na dlazdice nebo na subsamply,aplikujes FSAA algoritmus a zase obraz slozis a posles dal
A co takhle: vezmes celej obraz,ktery bud rozlozis na dlazdice nebo na subsamply,aplikujes FSAA algoritmus a zase obraz slozis a posles dal
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec- swarm
- debílek nahoněnej
- Příspěvky: 1189
- Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
- Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE
Tak to se mi nějak nezdáVykupitel píše:A proc by jako nemohl byt postprosessing???
A co takhle: vezmes celej obraz,ktery bud rozlozis na dlazdice nebo na subsamply,aplikujes FSAA algoritmus a zase obraz slozis a posles dal
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog
[WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Re: RE
diskusia: klik
to je on? -> profile.php?mode=viewprofile&u=61

to je on? -> profile.php?mode=viewprofile&u=61
všetky procíky sú rovnako stabilné, ale keď má človek na hovno dosku alebo biedny chladič, tak mu ani svätý nepomôže...u procesorů to neplatí jelikož ať jsem měl jakoejkoliv procesor od AMD (K6,K7) tak to byl pěknej nestabilní sajrajt (a poslední dobou kdykoliv mi nějaký známí zavolá, že má problémy s compem tak je to z 80% díky procíku od AMD možnáu to špatné kusy XPčkovejch Atlonů, ale na můj vkus jich je moc
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE
bohužel
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
teda ta diskuze to je zase sila... uberflame... uz me to zacina unavovat... 
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Re: RE
Jéžiši nechte ho bejt. Já když se někdy naseru, tak tam hodim DOCZENITHa a jedu taky nehoráznej flame. Asi jen neměl svůj den.ghost píše:diskusia: klik
to je on? -> profile.php?mode=viewprofile&u=61
všetky procíky sú rovnako stabilné, ale keď má človek na hovno dosku alebo biedny chladič, tak mu ani svätý nepomôže...u procesorů to neplatí jelikož ať jsem měl jakoejkoliv procesor od AMD (K6,K7) tak to byl pěknej nestabilní sajrajt (a poslední dobou kdykoliv mi nějaký známí zavolá, že má problémy s compem tak je to z 80% díky procíku od AMD možnáu to špatné kusy XPčkovejch Atlonů, ale na můj vkus jich je moc
Tak se mi zda, ze nam no-X zatajil dalsi dil serialu. Uz me nebavilo cekat, sel jsem se podivat a hle, vysel uz pred tydnem. Prozradim Vam tajemstvi, proc se no-X nepochlubil. On totiz i pres vyhruzky v uvodu byl na nV tak hodny, ze se za to stydi..
Az jsem z toho byl
.
http://www.pctuning.cz/index.php?option ... &Itemid=44
edit: Nedalo mi to, prosel jsem tenhle thread a zjistil jsem, ze to tu probehlo. Nu, berte tedy prosim tento prispevek jako upozorneni pro brzdy jako jsem ja.
http://www.pctuning.cz/index.php?option ... &Itemid=44
edit: Nedalo mi to, prosel jsem tenhle thread a zjistil jsem, ze to tu probehlo. Nu, berte tedy prosim tento prispevek jako upozorneni pro brzdy jako jsem ja.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Není tu náhodou mezi námi nějaký matroxák? Nebo alespoň někdo, kdo jel na G100 a mohl by se podělit o zkušenosti? Nějak nemůžu na netu narazit na žádnou rozumnou recenzi, tuhle kartu jsem v životě ani neviděl, neznám nikoho, kdo by ji používal a potřebuju o ní napsat alespoň pár řádků a to jaksi bez názoru nejde 
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Já mám G100no-X píše:Není tu náhodou mezi námi nějaký matroxák? Nebo alespoň někdo, kdo jel na G100 a mohl by se podělit o zkušenosti? Nějak nemůžu na netu narazit na žádnou rozumnou recenzi, tuhle kartu jsem v životě ani neviděl, neznám nikoho, kdo by ji používal a potřebuju o ní napsat alespoň pár řádků a to jaksi bez názoru nejde
Ale dík za inspiraci, už jsem na ni úplně zapoměl, teď ji zas někdy vytáhnu a pořádně to testnu a rozjedu taky něco OpenGL což je problém.
