proč jsem ho asi uvedl framerate DungeonSiege závisí extrémně na propustnosti pamětí, naopak vůbec nezávisí na fillrate. Proto je výsledek M64 tak mizerný Navíc TNT ani TNT2 nepodporujou žádnou formu komprese textur (dokonce ani paletized textures, který banshee podporuje).
1024*768/16bit
Banshee: 48
V3-3k-PCI: 52
V4-AGP: 54
TNT2: 47
TNT2U: 51
OxygenVX1: 27
Radeon SDR: 48
Kyro II: 60
V5 PCI: 53
G200: 24
Savage3D: 28
TNT2M64: 38
Fury MAXX: 54
GF2MX: 51
G400MAX: 48
G400: 45
GL2PRO: 53
RageXL PCI: 14
Rage 128PRO: 49
takhle to sice vypadá dost divně, ale ve 32bit jsou to teprv pořádný rozdíly, to už většině karet dochází dech a přes 50FPS se drží jen Rage Fury MAXX, Voodoo 5 a Kyro II (GeForce 256 ne, alespoň s FW56.xx a GF2GTS jsem ještě netestoval)
Připravovaný test - info
Moderátor: Moderátoři
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
40.72 jsem zatím používal pro TNT2. Jsou komaptibilnější, ale podle pár testů na GF se zdají být (alespoň pro GF) kapku pomalejší. Jestli toho s nima bude na GF běhat víc, použiju je. Ale už mě to štve, u žádnýho jinýho výrobce jsem pro jednu kartu nemusel zkoušet x-tery ovladače, abych našel vůbec nějaký, se kterýma běhá alespoň většina testů a zároveň nedávají úplně nesmyslný výsledky - alespoň vidíte, že taky jednou nadržuju nVidii-HoNY- píše:dej tam 40.72no-X píše:(GeForce 256 ne, alespoň s FW56.xx a GF2GTS jsem ještě netestoval)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
100 rokov som nič nehral, vynikajúca hra, dík za tipno-X píše:...framerate DungeonSiege závisí extrémně na propustnosti pamětí, naopak vůbec nezávisí na fillrate.
ten benchmark je o ničom, výsledky musia byť skreslené - nikdy si nemohol prejsť rovnakú trasu na každej karte
XP-M@1500MHz, R8500 64MB, 1024x768, 16bit
Total Sample Time: 694.32 s (31844 frames)
Min Frame Delta: 9.70 ms (103.04 fps)
Max Frame Delta: 99.67 ms (10.03 fps)
Average Frame Delta: 21.80 ms (45.86 fps)
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
eee? já používám DS benchmarkghost píše:ten benchmark je o ničom, výsledky musia byť skreslené - nikdy si nemohol prejsť rovnakú trasu na každej karte
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
eeeeee? ja tiežno-X píše:eee? já používám DS benchmarkghost píše:ten benchmark je o ničom, výsledky musia byť skreslené - nikdy si nemohol prejsť rovnakú trasu na každej karte
hmmm a ako sa to spúšťa
//Dungeon Siege Tweaking Guide http://www.mwgl.org/articles.php?refid= ... uVLcOIFlQP