PCI-rework

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 5 , čili VSA-100

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

PCI-rework

Příspěvek od B@RT »

co přesně řeší a obsahuje tato úprava V5 6000?
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Re: PCI-rework

Příspěvek od ghost »

moc o tom neviem, snáď len, že po tejto úprave by karta mala šlapať bez problémov a stabilne pri každom FSAA móde (2x, 4x, 8x)

celé dielo spočíva vo výmene (priletovanie a odletovanie) pár odporov -> klikni
Naposledy upravil(a) ghost dne pát črc 08, 2005 8:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

PCI rework umozni stabilne provozovat 8x FSAA :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

no a proč to nebylo od výrobce osazeno když to je tak prosté?
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

pretoze vsetky 6000-ovky su prototypy :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

PCI REWORK snizuje latenci PCIclk myslim,ze z 26ns na16ns (tak nejak) a to umoznuje stabilni praci v 8xFSAA rezimu a stabilizuje kartu jako takovou.Jedna se v podstate o preklenuti drahy pro PCIclk,ktera je na PCB moc dlouha.

Jeste ze toho Jindru Semence mame.Takze trikrat slava tomu best engineerovi co znam :wink:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

Vykupiteli, máš pravdu :) Jindro, ještě že tě máme :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od -HoNY- »

Vykupitel píše:...
a krom toho meni tvar signalu ze?
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

-HoNY-: jen si počti :mrgreen:
The "PCI rework" as it is known is a fix by ex-3dfx engineer Hank Semenec to bring stability to the V6K so it can function in all modes. The rework applies to PCB versions 210-0391-001-A and 210-0391-001-A3, it also might work on other revisions but has not been tested. The fix was not suitable for production use as it disables a circuit that compensates for process shift in the VSA-100 silicon from production lot to production lot. It changes the PCI clock alignment with respect to control and data signals from the HiNT bridge to VSA-100's, it gives more setup time for the signals.

The actual hardware changes involve adding 4.7k resistors at locations RR540, R589, R717, R714 and changing the 22ohm resistors to 0 ohm resistors at the following locations – R734, R743, R735, R745. Hank indicated it took him about 60 hours of time over a 3 month period to come up with the fix and walks a fine line between working and not. Hank indicated another shift in the PCI clock as small as 1 nano-second would render the board non-functional.

The PCI rework does not work all the time, so there is a second level to it, the clock line to chip 1 has to be shortened, that is why sometime there is a wire added to the back of some boards.
Jen doufám, že mě za to někdo neukřižuje :roll:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Proc? Ten postup neni myslim tajny..
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

To není, ale je to z připravované (zatím neveřejné) help page pro Voodoo 5 - 6000 :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

se připravuješ na mé budoucí dotazy :D
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Je to v angličtině... ty si myslíš, že já píšu v5 help-page v angličtině? Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

no já nevim ale pokecal si s oskarem taky v angličtině :wink:
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

to nieje od oskara ale od garyho :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

od scota sellerse :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

zvyšuje výkon na dvojnásobok :wink: :P
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

no že to v tvém prvním odkazu není když je to tak bezvadný
http://www.hardoverclock.org/pics/revie ... rework.jpg
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

tak nakopni nejaký on-line prekladač :twisted:
The PCI rework does not work all the time, so there is a second level to it, the clock line to chip 1 has to be shortened, that is why sometime there is a wire added to the back of some boards.
*ináč vypadá to ako pekná fušerina :roll:
Odpovědět